Vinkit yhteisöllisiin mutta turvallisiin yrityksen kesäpäiviin
Onko teillä suunnitelmissa toteuttaa kesäjuhlat, tyky- tai tyhypäivät kesällä? Tässä Evendan vinkkejä yhteisöllisen ja turvallisen tapahtuman toteuttamiseen:
1. Valitse juhlapaikka, missä on reilusti tilaa niin sisällä kuin ulkona. Suosittelemme esimerkiksi Savutuvan Apajaa Jyväskylässä, mikä soveltuu upeasti yritystapahtumille! Savutuvan apaja sijaitsee Päijänteen rannalla 12 kilometrin päässä Jyväskylän keskustasta ja paikalle voi saapua joko autolla tai risteilemällä!
Ympäri Keski-Suomea löytyy valtavasti ihania juhlapaikkoja yritystapahtumille. Voit kysyä niistä lisää meiltä ja etsimme teidän tarpeisiin juuri sopivan juhlapaikan. Tilavassa juhlatilassa saa pidettyä myös turvavälejä helposti toisiin.
2. Valitkaa hauskaa ja rentoa ohjelmaa kesäpäiville. Yritystapahtumiin on tarjolla monenlaisia tiimiyttäviä ohjelmanumeroita kesäpäiville. Miltä kuulostaisi esimerkiksi Suurmasteri -joukkuekisa, missä on luvassa mitä haastavampia tehtäviä, joista joukkueiden täytyy suoriutua mahdollisimman kekseliäästi ja heittäytyen? Suorituksia kuvataan ja lopuksi istutaan alas katsomaan porukalla, miten kukakin joukkue suoriutui.
Tai olutjooga, mikä on joogaa rennolla meiningillä, samalla maittavaa juomaa hörppien. Olutjoogaan voi osallistua kuka vaan, liikkeet ovat helppoja aloittelijallekin.
Yhteisellä ohjelmanumerolla saadaan aikaan yhteisöllisyyttä ja hauskaa aikaa yhdessä työkavereiden kanssa. Nämä molemmat esimerkkiohjelmat ovat mahdollista toteuttaa myös ulkotiloissa.
3. Hankkikaa tapahtumaan myös jotain oheisohjelmaa tai toimintapisteitä, missä voi omaan tahtiin käydä pienemmällä porukalla virkistäytymässä. Näitä voivat olla esimerkiksi Jalkapallobiljardi jota voi pelailla keskenään illan mittaan tai erilaisia pelejä kuten mölkky tai tikanheitto.
4. Hyvää ruokaa ja juomista, tärkeä osa kesäjuhlia! Useasta juhlapaikasta saa myös ruokailut samaan tilaukseen, mutta joissakin paikoissa sen voi ulkoistaa myös pitopalvelu yritykselle. Huolehdi, että ruokaa ja juomaa on riittävästi ja että allergikot on huomioitu ruokailussa. Helteisinä päivinä on hyvä varata juotavaa reilusti!
5. Ulkoista tapahtuman järjestelyt ammattilaisille ja keskity oleelliseen eli yhteiseen aikaan.
Miltä kuulostaa, että sinun ei tarvitse tehdä alkuvalmisteluja tai huolehtia siitä, että juhlatila jää hyvään kuntoon kesäjuhlien päätyttyä? Tai entäpä jos omat ideat ovat lopussa ja saisit uusia ja moderneja ideoita kesäjuhliinne?
Tapahtuman keskittäminen yhdelle toimijalle helpottaa suunnittelua ja toteutusta. Saat uusia näkökulmia tapahtuman järjestämiseen ja kaikki hoituu sujuvasti tapahtuman aikana. Sinun ei tarvitse kuin nauttia toisten seurasta. Teemme tapahtumasta hyvän kokonaisuuden, jossa näkyy valittu teema pitkin tapahtuman. Hoidamme aikataulutukset, viestinnät monen eri toimijan kanssa, suunnittelemme ohjelman ja tapahtuman sisällön ja sinä voit vaan päättää, mitä haluat valita tapahtumaanne. Lisäksi olemme paikan päällä tapahtuman ajan hoitamassa, että kaikki sujuvat hyvin ja toteutamme ohjelmat teille!
Mikäli tarvitset apua tapahtuman suunnittelussa tai toteutuksessa, ota yhteyttä meihin. Ihania kesäjuhlia ja yhteistä aikaa kaikille!
Lue lisää

5 keinoa mokata virkistyspäivien suunnittelu & toteutus
Terve ja toimiva työyhteisö lisää yrityksen tehokkuutta sekä tuottavuutta. Erilaiset tiiminrakennustapahtumat, kuten virkistyspäivät (tai virkkarit, tyhypäivä.. miksikä sitä haluaakaan kutsua) ovat positiivisen työyhteisön rakentamisen kulmakiviä.

5 hauskaa teemaa yritystapahtumaan
Yritystapahtumilla kannattaa olla teema, mutta se ei ole pakollista. Teema luo yritystapahtumasta onnistuneen kokonaisuuden. Suosittelemme joka tapahtumaan teemaa, sillä sen pohjalta on myös helpompi suunnitella tapahtumaa eri osa-alueilta. Teemaa valittaessa on hyvä miettiä, millainen kohdeyleisö on ja minkälainen teema vetoaa heihin.

5 hauskaa ja tiimiyttävää ohjelmaa yritystapahtumaan
Yrityksen henkilöstöpäivät tulossa. Juhlatila ja ruokailu on jo varattu, mutta ohjelma vielä puuttuu. Tarkoitus on nähdä pitkän ajan jälkeen työkavereita rennoissa merkeissä ja viettää yhteistä aikaa työkavereiden kanssa…