Uuden toimipisteen avajaiset, tuote-esittelyt, lanseeraukset, yritysten fuusioituminen, syntymäpäivät ja erilaiset saavutukset. Asiakastilaisuus on tapahtuma, joka kokoaa yhteen yrityksen henkilöstöä, nykyisiä asiakkaita ja potentiaalisia asiakkaita. Laadukkaasti toteutettu asiakastilaisuus on ihanteellinen asiakassuhteiden syventämiselle, myynnin kasvattamiselle sekä brändin vahvistamiselle. Järjestämällä asiakastilaisuuksia järjestelmällisesti, erottaudut kilpailijoistasi ja saavutat omalla toimialallasi vahvan muistijäljen.
Viime elokuussa tuotimme Qmatecin ja Sailmet Oy:n yhteisen asiakastilaisuuden Keravalle. Lähtökohtana oli pelkästään tyhjä sorakenttä, johon haluttiin rento ja viihtyisä tapahtuma-alue.
Tapahtuman pääroolissa olivat näyttävät koneet, joihin asiakkaat pääsivät tutustumaan alueella. Tämän lisäksi koneiden läheisyyteen rakentui tapahtuma-alue isosta tapahtumateltasta, kalusteista, yrityksen omista markkinointimateriaaleista sekä tarvittavasta tekniikasta. Alueella ei myöskään ollut sähköä tai wc-tiloja asiakkaille, joten myös nämä hankittiin alueelle.
Telttaan tehtiin tilasuunnitelma, joka palvelisi mahdollisimman hyvin asiakkaita. Kylmät juomat sekä ruoat olivat helposti saatavilla ja isojen pöytien ääreen pääsi niin verkostoitumaan kuin nauttimaan ruuasta.
Yrityksen brändin näkymisestä huolehdittiin niin, että se näkyi vahvasti alueella. Asiakkaille annettiin myös lähtiessään kiitoslahjat yrityksen ilmeellä toteutettuna.
Asiakastilaisuuden tuottamisessa on monia osa-alueita jotka täytyy suunnitella hyvin, jotta saadaan luotua onnistunut ja mieleenpainuva tapahtuma asiakkaille. Tässä tapauksessa suunnittelimme ja tuotimme koko tapahtuman avaimet käteen -periaatteella. Asiakkaamme sai keskittyä vain siihen mikä heille on tärkeintä eli asiakkaiden kanssa olemiseen ja myymiseen.
Palaute tapahtumasta
“Evenda suunnitteli ja toteutti asiakastilaisuutemme Keravalle. Yhteistyö oli sujuvaa ja luotettavaa. Tapahtumasta tuli toiveidemme mukainen eli rento ja viihtyisä. Olemme erittäin tyytyväisiä Evendan tiimiin.” Sampo Sailo, toimitusjohtaja, Sailmet Oy
Onko teillä suunnitteilla tilaisuus, johon kutsutte asiakkaita paikalle?
Tuotamme asiakastilaisuudet kokonaisuudessaan sisältäen niin tapahtuman suunnittelun kuin toteutuksen. Kauttamme saat laadukkaan ja ammattitaitoisesti järjestetyn tapahtuman, mikä jää varmasti asiakkaille mieleen! Ota yhteyttä ja luodaan teille myös mieleenpainuva asiakastilaisuus!