fbpx

Asiakastilaisuuksien suunnittelu

Siinä missä henkilöstö on yrityksen tärkein voimavara, asiakkaat ovat edellytys koko yrityksen olemassaololle. Muistatko milloin viimeksi olisit kiittänyt asiakkaitasi, jollakin kättä pidemmällä? Asiakkaat ansaitsevat konkreettisen kiitoksen, sillä ilman heitä yrityksesi pyörät eivät pyörisi, ainakaan kovin lujaa! Pitämällä asiakkaistasi huolta, luot pitkiä ja kestäviä asiakassuhteita.

Tapahtumien avulla voit erottautua kilpailijoista ja saavuttaa vahvan muistijäljen omalla toimialallasi. Asiakastilaisuuden ei pidä olla kuluerä vaan uusia asiakkuuksia poikiva ja nykyisiä asiakkuuksia sitova tapahtuma. Niinpä asiakastilaisuuksissa tavoitteiden rooli nousee erityisen tärkeään asemaan; miten tapahtumasta saadaan aidosti hyötyä? Suunnittelemme asiakastilaisuudet teidän tavoitteita tukien, kohderyhmä vahvasti mielessä.

Lue case-esimerkki asiakastilaisuudesta täältä.

Tuotamme tapahtuman kokonaisuudessaan tai osa-alueet, jotka haluat ulkoistaa.

Pyydä tarjous

Kysy lisää! Saat tarjouksen toiveidesi pohjalta.

Lopullinen hinta muodostuu tapahtuman laajuuden mukaan.